HELPme Uygulaması ile Destek ve Kaynaklara Erişim
HELPme, okullar ve diğer kuruluşlar için destek ve kaynaklara erişimi kolaylaştıran bir mobil uygulamadır. Kullanıcılar, yerel, eyalet ve ulusal düzeyde özelleştirilmiş bilgi ve yardıma erişebilir. Uygulamanın üç ana erişim yöntemi bulunmaktadır: Kaynaklar, Kriz Metin Hattı ve Yardım Al. Kriz Metin Hattı ile kullanıcılar, eğitimli kriz danışmanlarıyla metin yoluyla iletişim kurabilir. Bu uygulama, yardım istemek isteyenler için yalnızca bir dokunuş uzaklıktadır.
Uygulamanın yöneticileri, akıllı ve kullanıcı dostu bir merkezi yönetim platformu aracılığıyla olayları gözden geçirebilir, güvenli bir şekilde iki yönlü mesajlaşma ile iletişim kurabilir ve uygulama aracılığıyla sunulan kaynakları yönetebilir. Ayrıca, organizasyon içindeki uygulama kullanıcılarına toplu mesajlar gönderebilirler. HELPme uygulaması, özel, güvenli ve anonim erişim sağlayarak insanların yaşadığı, çalıştığı ve öğrendiği yerleri daha güvenli hale getirmeyi amaçlamaktadır.